۱۳۹۱ فروردین ۲۰, یکشنبه

La vie en Rose


وقتی‌که فیلم تموم میشه و دکمه استاپ را می‌زنم یک سکوت خاصی توو سرم ایجاد میشه. یک توقف چند ثانیه‌ای. هرقدر لذت بیشتری برده باشم این سکوت طولانی‌تر و لذت‌بخش‌تر میشه. خیلی وقت بود این سکوت ملس و دل‌چسب را نچشیده‌بودم. اونم به این کِشداری.
آخ که چه چسبید این ملغمه عشق و ایمان. چه‌قدر خوب بود این فنایی در عشق. یه فنا شدن واقعی.
چه همه قشنگ می‌تونستم علاقه‌ام به زبان فرانسه را جابه‌جا میون قرقره‌های تحریرمانند مزه‌مزه کنم. و نهایتن چه‌قدر رئال تصویر و صدا خلق شده‌بود.
خوش‌حال‌ام همه بدو بدوهام برای گرفتن و دیدن‌اش الکی نبود.

پ.ن: (+) و (+) صدای خود ادیت پیاف‌ئه. گوش بدید و خودتون قضاوت کنید.

۳ نظر:

  1. من باید لینک آی ام دی بی شو بذارم؟؟؟:دی
    http://www.imdb.com/title/tt0450188/

    فیلمای فرانسوی هم دوست دارم. یعنی بیشترین فیلمایی که عد از فیلمای هالیوودی دیدم فرانسوی بودن. گاهن خیلی هم دوسشون داشتم.

    پاسخحذف
  2. تازه شم این همه بدو بدو نمیخواست که. میگفتی لینک دانلودشو میدادیم بهتون. ولی این جوری بهتر شد. بیشتر می‌چسبه.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. جدن فیلم خوبی بود. فیلمای فرانسوی را دوست دارم. یعنی کلن هنر فرانسه رو دوست دارم. فیلم، ادبیات، معماری و...
      بعد ما که مثل شما دانلودگر نیستیم که :دی
      بابت لینک آی‌دی‌بی‌ام هم ممنون. :)

      حذف